Helgen

Hela denna helg har jag varit med min älskade pojkvän. Vi har myst hela helgen och bara varit med varandra. Vi har badat, ätit skitmat, tittat på fotbollen och så vidare. Har varit lugnt men himla mysigt. Mitt liv känns perfekt när det är så bra, då känner jag mig som den lyckligaste i världen :D..

Kärlek är det bästa som finns och det finaste som finns. Många säger "Att vara singel är det bästa som finns" men det finns inte i min värld. Jag känner så starkt för kärlek och förhållande att det första som kommer upp i mitt huvud när någon säger så är "Har du varit med om riktigt kärlek?" hehe. Jag har säkert fel men det är
så jag känner :D

Jag älskar dig <3





Just nu är jag så glad för att allt känns så lätt och bra just nu. I morgon är det tänkt att jag ska börja träna igen dock inte fotboll utan träna för mig själv. Tänkte börja i lugn takt så att kroppen kan komma igång. Börjar man hårt blir det lätt att man slutar snabbt också. Har ätit så mycket skit hela sommaren och det har även visat sig på mig då också på vågen. Så i morgon ska jag försöka stegvis börja ett nytt liv vad gäller livsstil. Ska börja äta bättre och motionera. När pappa kommer hem från semestern i oktober ska vi köpa gymkort och börja tillsammans. Tills dess ska jag ha kommit igång rejält på egen hand har jag tänkt. Känner mig grymt motiverad denna gången.

Jag är så trött på mig själv vad gäller min kost och motionen. Jag som alltid har varit igång minst 3 gånger i veckan. Nej, nu när jag mår så bra psykiskt så ska jag ta tag i det och satsa. Har ju en student att se fram emot nu och då vill ju alla vara fina :D 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir såååå lycklig när jag märker att du mår bra lilla Patricia, det har varit mycke tråkigt, hoppas att det vänder så du får lugn och ro!!!ditt projektarbete lät väldigt bra!!önskar dej all lycka och framgång , du e såååå duktig!älskar dej!!

2009-09-06 @ 21:52:29
Postat av: emma

sv: hm barnavdelningen.

2009-09-06 @ 22:52:22
URL: http://skonarkoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0