HÖST

Har tittat på Idol som jag älskar att titta på. Det var inte många som var bra idag. Jag tycker att det är såååååååå synd att Jon inte får till det. Jag HOPPAS att han klarar de för hans röst är SÅ härlig, han är lätt min favorit. Efter det har jag pluggat lite på SPA som jag inte kunde göra igår men nu är det gjort. Hoppas nu att jag får göra provet i morgon också.

HÖST är så mysigt. Älskar känslan av hösten när den kalla vinden kommer och solen skiner fortfarande. När man får ha på sig tjocka jackor och mysiga kläder. Det är en kärlekstid för mig :D När man börjar tända ljus på kvällen och så, åh vad härligt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med!!en söndag när det är så kan vi åka till skogen och fika, för mej är de det bästa som finns, och lite korvgrillning!Ska du med???

2009-09-24 @ 12:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0