Hudvård <3

Idag hade vi Hudvård i skolan och där fick jag en ansiktsbehandling av Lina. Asså jag vet inte riktigt om jag gillar ansiktbehandling, man är inte riktigt vad vid att någon rör vid ens ansikte så. Jag tycker nästan att det kan kännas lite obehagligt. Jag fick de fuktande salvorna så när vi var klara var min hud helt fet haha. Men annars var det helt okej.



Jag älskar verkligen den linje jag går och är så nöjd. Ångrar inte en sekund att jag gick om ett helt år, det var ett av de bästa valen jag gjort i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till att du känner att du valt rätt!!!det måste ju kännas tryggt att läsa något som man brinner så för , det är faktiskt en viktig bit med välbefinnande, det kommer vi behöva mer av , i denna stressade värld!!Bra Patricia bara kämpa på , det finns mycket inom det området att lära!!Och du passar för det!! Kramar !!Älskar dej!

2009-09-24 @ 22:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0