Massage någon?

Det har varit en jättefin dag idag. Vädret har varit riktigt mysigt nu med de kalla vindrna och solen, I love it. Vi började 10.10 idag riktigt skönt. På morgonen tog jag ett långt bad, fixa mig sedan åt min mycket goda frukost som jag älskar vilket består av Knäckebröd, smör, en kalkon skiva, keso och grillkrydda..., MUMS!

Första lektionen var religion och vi hade haft ett litet prov i det för två veckor sedan och vad fick jag? Jo ALLA RÄTT :D så duktig jag är :). Gjorde provet riktigt snabbt och gick ut först i klassen. När jag såg alla sitta kvar tänkte jag "hmm.. Jag kanske har gjort helt fel och trott att det var lättare och svarat för kort" men så var det inte :). Sedan hade vi SPA terapi och där gjorde vi prov förra vecka, det provet gick på 5 min och där har jag även ALLA RÄTT :D.. Så det var en bra dag.

På SPA terapin gjorde vi en behandling på ben och fötter och jag var den som skulle få idag. Jag tänkte "jaja vad skönt" men ALDRIG mer. Denna behandling ska vara mot svullna ben, åderbrock, stickningar i benen och sånt. Så algmasken skulle Kyla, och det kan jag säga att det gjorde den riiiiiiiiiiiiktiiiiiiiiiiigt. Och den skulle vi ha på i 20 min. Det var olidligt, jag vill aldrig mer göra den förbannade behandlingen. Ska dock få den om två veckor igen för då ska halva klassen göra prov på dom andra. Men jag vill absolut inte. Har frusit sedan dess och är helt utmattad och trött..

Imorgon ska Linnea följa med mig till skolan på morgonen och få Massage så jag ska sova hos Rasmus idag så jag ska gå nu.

Är det någon som är sugen på Massage till ett definitivt billigare pris så säg till. För då kommer ni till min skola och så masserar jag. Var inte rädd för att säga till för jag behöver verkligen så många som möjligt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till proven!!!Du e en stjärna, är såååå stolt över dej!!känns skönt att du mår bra!!vad kostar massagen på skolan??och när är det? vi hörs!!Älskar dej!!

2009-09-30 @ 20:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0