migrääään

Usch, då var det måndag igen vilket betyder en ny skolvecka. Idag fick jag den sjukaste migränattacken på länge. Jag kräktes till och med i skolan, riktigt äkligt. Finns inte mycket som är värre än migrän för det finns inte så mycket man kan göra mer än att slappna av totalt.

Mamma fick fråga grannen om hon kunde åka med henne för att hämta mig eftersom att mamma inte har körkort. Så till slut hittade hon en och dom kom och hämta mig. Det går absolut inte att åka buss när man har migrän och kräks.

Jag har lite panik på skolan nu faktiskt. Måste komma på en riktigt bra idé till projektarbete men det är så sjukt svårt. vi hade prov i dag och vi har prov på onsdag. Jag har inte kunnat plugga idag eftersom att jag sovit typ halva dagen. Har fortfarande ont i huvudet så jag kan absolut inte anstränga mina ögon så jag får kämpa satan i morgon antar jag.

Jag mååååååste  börja träna nu, måste skärpa mig. Jag förstår inte vad jag håller på med, är inte i någon balans alls och har ingen kontroll på mig själv vad gäller "att äta rätt".

Jag har inga nya bilder så de blir Bulgarien bilder :D

Hemresan

Rosa plan, det vill jag ha :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka foto , var snäll skicka över till mej!!!Kram hoppas du mår bättre! Kram!

2009-09-14 @ 21:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0