SPA morgon och PLUGG:(

OKej idag har vi studiedag och ja jag vet att man ska plugga en studiedag men det har nog aldrig hänt för min del innan. Men nu sitter jag iallafall och gör mitt projekt och företagande. Alla ska "starta" ett SPA och mitt ligger här på Lindeborg och är riktigt najs kan jag säga. Det kommer blir rikigt bra ska ni se haha. Vem vet Patricia kanske har sitt eget spa om något år :D Det är iallafall ett mål just nu!

I morse kom Jessica in till mig för mamma var inte hemma för hon var inne hos Karin. Sen kom mamma in till oss och la sig i min säng med oss och därefter kom Carro med. Sedan fick jag ett ryck att göra ansiktsmask på min mamma och Jessica. Och jag har sånna man kan köpa för 20 kr hemma så det gjorde vi. Sedan gjorde Carro mumsiga smoothies :D Guuuud vad jag älskar det!

SPA IS MY LIFE NOW!
Önska att man hade råd att köpa alla de dyra produkter vi använder i skolan. Men det är så sjukt många olika produkter och det skulle kosta en förmögenhet. Men Startar man ett SPA en dag får man ju investera i det :D WIIIE! HOPPAS ATT NI KOMMER TILL MITT SPA I FRAMTIDEN ;D


Haha vi ser ut som grisar. Jag glömde ta på mamma vid överläppen så hon ser ut att göra något roligt med munnen hahaha.





Haha mammsen på mogonen ;)


Nu ska jag fortsätta plugga, sedan göra vid mig, sedan åka till stan med Felicia, sedan blir det restaurang ikväll då Rasmus farmor och farfar bjuder alla :) ska bli jättekul!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysfacktor!!!ser härligt och gott ut!!Kram !!

2009-09-26 @ 03:09:26
Postat av: bästasyrran

BARA FÖR JAG GÖR BÄST GODAST SMOOTHIES JIPPI

2009-09-28 @ 15:09:17
Postat av: My

det såg väldigt skönt ut !

2009-10-21 @ 18:16:43
URL: http://mjoouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0