Projektarbete

Nu måste vi bestämma oss för vad vi ska göra i vårt projektarbete i skolan. Jag är med Lina, Louise och Linnea. Vi har en superbra idé men det verkar inte riktigt som att alla är hundra på att dom vill satsa. Det är lite tråkigt för det är verkligen en superbra idé. Men om vi inte ska utföra den blir det att vi jobbar en och en. Det är inte vad jag vill.

Jag vill vara med minst en person och göra något konkret. Jag vill kunna hjälpa människor på något vis, vill vara med och påverka till det bättre. Men mina ideer har bara försvunnit. Hmm.. Vad kan man göra ensam?? Jag vill verkligen komma på något bra :(

Efter skolan har jag bara tagit det lugnt, varit iväg med mamma och fixat lite saker och nu är jag hemma. Ska snart ut och gå en lång runda med min syster kanske till och med jogga lite haha :D. Sen får vi se om min älskling kommer eller inte :)



Kommentarer
Postat av: Isabell

Du kan ju alltid skriva något om typ biståndsarbete eller göra någon resa för att hjälpa människor eller så finns många som gör det! Lycka till!

2009-09-18 @ 18:28:02
Postat av: Isabella

Gör någon resa för att hjälpa barn eller något och skriv om det eller skriv om typ biståndsarbete och så. Många som göra det. Lycka till!

2009-09-18 @ 18:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0