Shopping:D......... Glasögon?? :|

Ja, det hände en del igår som inte var så roligt och som påverka denna dag. Var alltså inte i skolan. Vaknade dessutom med huvudvärk till max som vanligt så jag försökte sova länge för att vara så avslappnad som möjligt. Men sedan gick jag upp och åt frukost tillsammans med min syster; knäckebröd med kalkon och keso, till detta drack vi vars en smoothie MUMS! Fyyy vad gott det är :D

Sedan åkte jag och syster till Entré där vi shoppade lite. För mig blev det en tröja, tre linnen, ett par höga strumpor med rosetter och ett bar JeansLeggings :D. Fan vad jag älskar att shoppa haha men vem gör inte det liksom. Tänk att få iallafall 10 000 kr av någon som bara får vara till kläder, fan vad jag skulle bli glad.

Nu sitter jag och tittar på KändisDjungen, sjuuukt fattigt program måste jag säga men ikväll fortsätter Idol och det är även fråga Olle ikväll haha.

Ska till läkaren om två veckor och kolla om jag får fortsätta med p-piller eller inte pga min huvudvärk. Ska även gå och kolla ifall jag behöver glasögon vilket jag verkligen inte vill ha!!!! Att låna andras glösögon och testa att ha dem tycker jag är jobbigt. Känns som att man inte ser klart, man är inuti en ruta hela tiden, usch nej jag klarar inte det. Så fall får det blir linser hoppas jag.


Kommentarer
Postat av: Johanna

ne glasögon är inget att rekomendera hahah XD men är van nu!!

2009-09-23 @ 22:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0