Svenska Hollywoodfruar, what?

Skööön dag idag, riktigt härligt väder som man blir så glad och uppmuntrad av. Jag har dock inte varit ute mycket vilket jag ångrar. Känns som att hösten är på väg, det är fint väder och kylan börjar närma sig åh det är så mysigt. Den kalla tiden är verkligen kärlekens tid så känner jag iallafall liksom våren. Det är förståss mysigt när det är sommar med förhållande men för mig är det något alldeles speciellt med sol och kyla. Älskar kläderna, när man inte behöver visa så mycket hud utan gömma sig under alla mysiga kläder, I just love it!

Jag har prov i morgon och jag har haft all tid i världen att plugga men har jag gjort det? Nej, så klart inte! Jag är ganska dålig på att ta tag i saker men det fixar sig hoppas jag hehe. Idag är det idol igen och gud vad jag tycker att det är roligt, längtar efter det konstigt nog. Förr tittade jag aldrig på det men sedan det tillsattes en ny jury så är allt så mycket roligare. Det är en riktig TV-kväll idag för mig och min systers del!

Haha jag tittade på Svenska HollywoodFruar igår. Det är fan ett skämt. Man kan ju undra vart de kommer ifrån egentligen för dom betér sig inte normalt någonstans. Visst, dom bor lyxigt och kan få vad dom vill men dom har ju inga personligheter för fem öre. Det är bara jobbigt att lyssna på dem ändå ser man hela programmet. Man kan inte göra mer än att skratta för det gjorde jag, vuxna människor som har blivit hjärntvättade så ser jag det. Det var cirka 600 000 som satt och tittade på det och jag tror att många delar samma uppfattning. Men det är så sjukt att jag tror att lika många kommer kolla på det nästa måndag för det ska iallafall jag göra haha.



En annan sak jag måste säga och det är att jag älskar att kolla runt på andras bloggar. Man blir nästan lite besatt haha, lovade mig själv att inte bli så men nu är det så iallafall. Läser både de stora bloggarnas bloggar men även de mindre som ens vänners. Hur kan det vara så kul att läsa om vad andra gör? jag vet inte vad det är men kul är det iallafall :D


Kommentarer
Postat av: emma

sv: ja jag skriver:) har inte alls kommit långt, för jag pausar hela tiden men de kommer. måste även känna mig lite mer "redo".

2009-09-15 @ 19:47:54
URL: http://skonarkoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag gillar din blogg riktigt mycke!!Inget skryt och skrävell! rakt på sak , det gillar jag!du är en härlig tjej!!lycka till med skolan och KÄRLEKEN!!!

2009-09-16 @ 14:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0