Heeelt J*vla underbar helg!!!!!



Vilken helg det varit, heeelt jävla underbar måste jag säga. Träffat människor jag älskar och bara fått vara. Dock fick det en väldigt tråkig avslutning på helgen igår. Men tyvärr finns det inte så mycket jag kan göra nu, inget borde ta slut så från ingenstans.

I fredags var jag med min kusin och hans underbara vänner, sedan gick vi till skeppsbron och hade en trevlig kväll/natt. I lördags tog min älskade syster konfirmationen och det var en helt underbar dag med underbara människor. Fint väder, god mat, trevliga människor och lite dricka på det en fin sommarkväll. Vad mer kan man önska sig?














Now that it's all said and done, I can't believe you were the one To build me up and tear me down, Like an old abandoned house. What you said when you left Just left me cold and out of breath. I fell too far, was in way too deep. Guess I let you get the best of me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0