Oj, längesedan nu



Oj, skriver typ aldrig mer. Men det är aldrig roligt att kolla i en blogg om det inte finns bilder. Min sladd till datorn har jag inte hittat men nu äntligen har jag och har en hel del bilder på mobilen :D.

Hade nationella i Svenska B idag. Först hade jag sån panik och tänkte att "Detta klarar jag inte, jag går. Det är fan inte värt att må såhär" Sen började jag med att skriva ner lite tankar om det ämne som intressera mig mest "Arrangerade äktenskap". Till slut satt jag i 4 timmar och blev FÄRDIG :D såååå stolt jag var sen, för en sån liten sak haha.

Ikväll blir det utgång med Johanna, Mollan och Josefine (tror jag att hon hette). Skeppsbron ikväll sen i morgon är det konfirmation för syster min. Ska bli kul kul kul.

Johanna och jag förra helgen :D Först mys med varmt bubbelbad i min trädgård sedan uuuut :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej sötis!vad glad jag är att du lever livet!!fortsätt med det , allvaret kommer till dej oxå en dag!!!Kramisar och var rädd om dej!!!!Älskar dej!!

2010-04-23 @ 22:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0