Älska och hata samtidigt?

Är uppe med tuppen idag då jag har lämnat mamma på jobbet. Drömmer så himla mycket nuförtiden och som jag sagt innan så påverkar det mig oerhört mycket under dagen.

Kan man hata och älska en person samtidigt? Jag tror att jag gör det iallafall. Jag hatar dig lika mycket som jag älskar dig och det är det som gör mig så frustrerad. Det gör mig förvirrad för vad jag känner och det gör det svårare att släppa allt.. Åh vill bara kunna skita i det men det går inte just nu!

IDag ska jag se om jag kan ta första steget till att ta tag i livet hehe. Vill börja träna fotboll igen men är sjuk så får vänta med det tyvärr men sedan kör jag som fan för nu ska saker och ting ändras till det bättre. Nästa år är mitt år :D även om detta året har gått riktigt bra för mig så är det nästa år som är mitt år det känner jag på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0