Ångeeeest

Ny dag, nya möjligheter? nja.. Sitter här just nu och har ångest över livet faktiskt. Vad ska nu hända? jag måste hitta mig ett jobb och det vet jag om. Men varför ska alla vuxna ta tillfället i akt och använda mitt "meningslösa" liv som ett argument när de blir sura och bråkar med en?

Är mitt liv så jäkla dåligt? Har kämpat rent ut sagt röven av mig i skolan i flera år. Jag har dessutom haft min prestationsångest som gjort allt ytterligare ett snäpp jobbigare. Men resultatet blev ju trots allt bra, jag fick okej betyg. Men nuuuu dåå? vad ska jag med betygen till när jag ska söka jobb, inte en enda kollar på betygen utan på erfarenheter. Har jag några? Nej, inte många för jag har lagt min tid på att fokusera på skolan. Men jag blir både arg och ledsen när man använder detta emot mig när jag redan har ångest över det.

Nu saknar jag någon vuxen att prata med.. Någon som säger att det kommer lösa sig och vill hjälpa mig istället!

 

Nu blir man utslängd också.. Jag funderar på att ta mina sista pengar och gåoch köpa mig en cykel!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0