Ångest för första gången på länge...

Vilken konstig dag :S.. Jag vakna tidigt med massa mys sedan var jag uppe länge. Lät mig själv ligga och bara ta det lugnt utan att göra något medan det regna ute, åkte sedan hem till pappa och hem till mamma igen. Helt plötsligt fick jag ångest.

Ångest har jag inte haft på länge. Har lite panik över mitt liv just nu vill bara hitta ett jobb och någon att dela alla roliga stunder med. Jag borde inte känna mig ensam men det gör jag nu helt plötsligt idag haha det går väl över men det var längesedan jag kände mig ensam..

En människa får mig att fundera en hel del på mitt liv och vad jag egentligen till. Väcker gamla känslor både positiva och negativa men vad vill jag egentligen? Jag har inte svaret på frågan. En annan fråga är, kan en människa verkligen förändras? eller har man alltid de gamla jag i sig? Jag vet inte men jag är alltid redo att ge det en ny chans och se men ibland går det för långt.

Jag har varit så himla glad så länge nu och fy faaaaaaaaaan vad det är kul att vara glad. Man ser allt med andra ögon och livet blir så mycket lättare. Jag älskar att umgås och vara social, jag älskar att alltid ha något att göra och jag ÄLSKAR när livet går framåt :) men vem gör inte det liksom..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0