Happy Day :)

Idag har vi en glad Patricia haha. Känner mig bara så glad oc positiv och det är ju alltid skönt. Hade en myskväll med familjen igår men sedan fastnade jag vid datorn till tre på natten haha. HAde en rolig konversation och det har varit skönt att snacka lite, jaaaaa internt men vad fan :)..

IDag var vi och kolla på ett hus. Alla hur ser grymma ut på bilderna och sedan när man kommer dit är det mycket mer ruttet än man trodde. Dom är väldigt duktiga på att ta bilder och retuschera dom med haha.. Ett hur som såg stort ut var hur litet som helst, usch nej! Kan vi hitta något snart blir jag glad, det är ju lite småkul att flytta :)








Från det ena till det andra, musik gör livet så mycket roligare. Det finns musik för alla humör. Det roliga är att när man är ledsen lyssnar man på lugn  musik som gör en ännu mer ledsen varför liksom? Borde man inte lyssna på glad musik då? haha det är något jag tror de flesta gör. Man vill sitta och tycka synd om sig själv en stund och då blir det automatiskt lugna kärlekslåtar hihi.. Nej ville bara poängtera hur mycket krydda musik sätter på livet ;)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0