jag vill ha cykel NU!

Jag vill ha en cyyyykeeeel nuuuu! ska man lägga sina sista pengar på en cykel kanske? jag är arbetslös men det hade varit bra med en cykel så får man motion och så kan man ta sig överallt. Ja jag har en bil så jag kan ta mig var jag vill men ibland är det mycket enklare att ta cykeln. som idag, jag har hållt på med arbetsförmedlingen hela morgonen för jag förstod inte vissa saker.

Nu behöver jag ta mig dit också men det är krongligt med bil och parkering och jag seriöst HATAR buss då går jag hellre. Men jag ska träffa mina flickor i stan klockan 14.00 så det får väl bli den hemska bussen. Nej nu ska jag gå och duscha och komma iväg. Seee yooou!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0