Livet <3

Jag har fått mycket gjort idag är nästan lite stolt över mig själv haha .. Nu sitter jag hos johanna och har precis käkat med henne och nu rensar hon sin garderob och ångrar det fett mycket hahaha..


Livet är så intressant, ena dagen är allt toppen och det finns inga gränser medan en annan dag sitter man inne och tycker synd om sig själv och hoppas på att någon ska se en. Jag försöker att tänka så positivt som möjligt. Nör jag sitter inne är det svårt att vara positiv men så fort jag kommer ut känner jag mig fri och mina tankar svävar iväg in i min egna värld. Jag fylls då av en känsla av glädje som går genom hela kroppen. Det känns som att jag går och håller inne på en massa inom mig som väldigt snart kommer blomma ut och jag är redo för nästa kapitel i mitt liv :)

När solen går upp föds en ny dag med nya möjligheter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0