Min helg :D

Vilken bra helg det har varit :) Var på malmöfestivalen i fredags först med min syster och två vänner sedan åkte vi in på kvällen och dansade och hade roligt till Perikles. Javisst är dom ett dansband men dom är så mycket bättre. Dom spelar musik som både unga och äldre kan sjunga med i och dansa till så det var roligt hela stortorget gungade hehe..

En söt Jessica påväg till Malmöfestivalen :)


Jag och min andra halva <3

Älskar er


Johanna och anneli var bra på det ;)




Igår var vi och såg Rix FM festival och jag är heeelt kär i Eric Saade och Rabih haha fy faaan vad snygga :).. Sedan åkte vi hem, fixa oss och käka middag hos Anneli. Vi var lite folk där och hade grymt trevligt måste jag säga efteråt blev det fest som var lite urartad men jag var med super bra människor så umgänget gjorde kvällen perfekt <3









Mitt linne trilla av heeelaaaa tiden hahaha


Idag har jag mått som jag förtjänat haha. när man sitte rhemma och inte gör så mycket börjar mina alla tankar igen och saknaden efter förhållande blir allt större tyvärr. Men det kommer väl hoppas jag :) GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0