Min sommar:

Vilken sommar det har varit och nu går den mot sitt slut då många börjar skolorna, inte lilla jag dock!.. Min sommar har varit helt underbar och jag vill att den ska sluta bra också.

Min sommar:
Det börja med en underbar avslutning på skolan stolt som jag är så fick jag alla MVG sista året 13 av 13 wiiie :) Hade världens bästa student, fick stipendium i skolan och premier så jag blev 2000 kr rikare hehe .. Tog en spontanresa till Bulgarien med JOhanna, blev erbjuden jobb på världens bästa Den Glade Viking, stanna i två veckor till. VAr sedn tvungen att åka hem eftersom johanna hade jobb hemma. VAr i båstad och festa med världens bästa människor. Stack sedan till cypern och hade en mysig resa med mycket sol och bad, nu är jag hemma.. Vad kan man mer begära av en sommar, en sommarflört är det enda som fattas haha nej jag klarar mig fint utan det. Älska denna sommaren enormt mycket och kommer aldrig glömma!

Nu börjar nästa kapitel, det seriösa haha mend et ska väl fixa sig det med :) Sen nästa sommar hoppas jag på ännu mer utomlandsjobb och upplevelser :D









Såhär ska det se ut när man går hem efter en bra kväll :D






Att vara och jobba i Sunny beach var en riktig upplevelse. Fy fan vad jag saknar det, jag saknar människorna, ALLT!! Det blir nog en runda dit nästa sommar med men då stannar jag längre än två veckor det var knappt lönt. Reunion den 1 okt, I'll be there :D
STAFF <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0