Toooliiiiiil

Regn regn och lite mer regn.. Dock kan jag tycka att det är mysigt ibland men det börjar bli lite för mycket nu :(..
Mamma väckte mig i morse och ville åka en runda till Burlöv köpcenter men det var inget roligt väder att köra i. Vägarna är som stora vattenpölar ju men vi hade en trevlig stund där tillsammans..

Nu sitter jag med Tolil och vi håller på att lägga in bilder från Cypern på datorn som sedan ska in på facebook förhoppningsvis. SKa lägga in några här också såklart.

Det finns verkligen inget att göra i detta väder så jag ska ha en hemmadag med min älskade syster, vi hittar alltid på något mysigt faktiskt haha. Älskar att vara med henne ibland, speciellt när man kommer hem på kvällarna.. Då sover hon hos mig och så ligger vi och snackar skit alltid och det är så härligt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0