Vad ska jag göra nu??

Sitter just nu hos pappsen och har det trevligt, snokar runt på Facebook och tänker på vad jag ska göra med mitt liv. Hitta nyss en resa till bulgarien endast flygstol för 298 kr, USCH vad sugen jag är :(..

Vad ska jag gööööraaa nu??
Jag vill hitta jobb, spara en massa pengar sedan resaa mycket nästa vår och sommar och efter det vill jag börja plugga om jag kommit på vad jag vill bli :)


Livet fortsätter efter studenten men nu står man på egna ben och det är lite läskigt.. Jag vet inte alls vad jag vill känner mig ganska nervös inför framtiden faktiskt. Som min pappa till optimist brukar säga "allt löser sig alltid"



Här står jag nu, hur mycket jag än hatat skolan så är den en stor trygghet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0