Allt för min syster

Detta har varit en lång dag.. Vaknade hos pappa, skrev lite loggbok till mitt projektarbete sedan gick vi och handla god frukost som vi sedan åt allihopa. Sedan körde pappa oss hem och jag börja plugga direkt. Sedan gick jag och träna, efter det åt jag och gick sedan hem till min moster där Krister hjälpte mig med mitt CV. Just nu sitter jag och pluggar och tittar på "Allt för min syster"

Alla måste se den filmen, riktigt jävla bra är den. jag kan verkligen rekomendera den, den är inte ny men sjukt bra. Den handlar om Kate som är cancersjuk, Leukemi som behöver en donater för att bli frisk. Den enda utvägen var att henne föräldrar skulle skaffa ett genetiskt korrekt barn som ska donera till Kate. De väljer att göra detta och då föda Anna. Mer ska jag inte berätta men det handlar om Kates liv med cancer och Annas liv som donator. Ska Anna acceptera detta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0