BRA VECKA :D

'

Då var SPA:et avslutat.. Denna veckan har bara varit bra faktiskt, det har hänt en massa bra saker :)..
GJorde prov igår som jag varit nervös för i kanske 3 månader och jag fick MVG :D:D:D:D:D..
Sedan har jag (som knappt vågar ringa och beställa taxi) ringt till SydSvenskan om vårt SPA när typ 6 st från min klass + lärare satt och lyssna. Det var nervöst men kul att jag gjorde det :D
IDag fick jag mycket beröm av min lärare för min massage :) Känns bra faktiskt. Sen har det hänt lite andra saker med men dessa är kag nog mest stolt över :D

Vad händer ikväll liksom?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis !!!!Man måste våga för att vinna!!DU är en VINNARE!!Fortsätt framåt!!DU ÄR BÄST!!!

2010-02-19 @ 23:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0