CV, JAG DÖÖÖR

OKej, det är riktigt svårt och jobbigt att skriva CV, personligt brev och allt det där skitet. Jag hatar det riktigt mycket faktiskt haha, börjar dessutom få lite panik på allt nu eftersom att tiden går. JAG TAR SNART STUDENTEN!!!!

Vad ska man söka för jobb, var, hur, när? nej, men jag har verkligen panik nu. Sen finns det typ 1000 saker man ska tänka på när man ska skriva ett CV och 1000 saker när man ska skriva ett personligt brev, får spel!

Kan man inte bara få hjälp så att någon kan skriva ett till en. Jag trodde att det skulle bli jobbigt när man gick ut och lämna CV, men att skriva det känns just nu som det värsta haha.

Sen måste jag dessutom plugga en heeeel del. Men man kommer ingenstans känns det som, Kan man inte bara trolla lite så att man får sakerna gjorda? HElt ärligt, tänk om man kunde trolla lite :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0