I feel good

Jag har älskat denna veckan och det gör jag Innu även om denna helgen inte var den roligaste. Just nu känns allt så positivt, känns som att jag börjar gå vidare och tänka framåt just nu. Nu ska jag försöka att ta en vecka i taget kanske till och med en dag i taget :)

Nästa vecka har vi lov och på lovet ska jag bara göra saker som unnar mig själv när vi kommer tillbaka till skolan. Ska försöka plugga så mycket som möjligt (ja försöka :)) sen ska jag se om det finns något jobb :D

Jag har varit med Johanna hela helgen, ovanligt? nej, haha! Vi skulle till hipp i fredags men vakterna ville inte släppa in oss så vi fick gå därifrån, FAN VAD VAKTER KAN VARA ÄKLIGA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0