JAG ÄR KÄR

Körde nyss en BMW X5, V8 (eller något sånt hahahha, har noll koll) RIKTIGT sköön. Jag blev kär på riktigt idag!!


Dock är denna bilden från Google men har på mobilen :)

Har tränat idag.. Känner mig riktigt duktig idag faktiskt. Har försökt att plugga sen har jag tränat, dock har jag inte varit så duktig med kosten. Men det får vi ändra i morgon eftersom att mamma och Per köpt hem en massa frukt, nötter, frön, bär och andra nyttigheter :).. sååå nu säger jag det för 15:e gången, NU KÖR VI!

Jag är glad fast att jag har lite panik över skolan :P men det brukar fixa sig. Känner man mig tänker man "Hon oroar sig i onödan" as always :P.. Nej, vet att det inte är bra men ska käka lite Nudlar nu för jag är grymt hungrig sen i morgon kör jag VERKLIGEN :D


Kommentarer
Postat av: caroline

jag svär på gud så fet bil (H) mohahha

2010-02-23 @ 21:39:48
URL: http://kkissekatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0