ISEN

Då var jag inne på datorn igen och klockan är ganska mycket faktiskt haha.. Glömde säga att igår fick jag och min syster ett ryck och ville göra något på kvällen/natten. Det var helt mörkt ute, snön lös upp en del samtidigt som det fortsatte att snöa och jag tycker det är så mysigt. Har man ingen pojke att mysa med får man göra det med sin syster och sin bästa vän!!..

Vi hämta upp Johanna och så åkte vi till höllviken och gick på den stor Isen som känns oändlig. Det var mysigt faktiskt och så passa vi på att ta lite bilder :)


















NEJ NU SKA JAG NANNA :D GOD NATT <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni ser ut att haft jättekul ni tre tillsammans!Bättre än alla pojkvänner!!Lev ut era leklustar , det är bara sååå härligt!!

2010-02-25 @ 13:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0