2008

Tog nyss fram min hårddisk och tittar på bilder från 2008 .. hahhaha så kuuuuuul!

Vi skulle på en liten klassresa och fick reda på att vi skulle till Grottbyn. Men ingen sa att vi skulle bo som bävrar inuti en backe hahahaha...

Paddlar tjejernaa

Mina tjejer <3

Sedan var jag så grymt envis om att jag ville paddla med mina två tuffa lärare. Hur gick det? HAHA VI tävla mot anneli och dom sen kom vi lite när och helt plötsligt är vår kanot upp och ned. hahahah jag fick sån panik att jag glömde bort att simma, så min lärare fick hålla upp mig.. HAHAHA jag hade också vanligakläder på mig men hann tydligen ta av dom innan fotot togs :P

min älskade mentor och jag.. haha han är bara bäst!

Grillmästarna :D

Marshmellow på kvällen, MYYYSPYYYS

VI var och åkte skridskor. då lina sa att jag var lika bred som henne när hon har jacka på sig (vinterjacka) hahaha
7

Nej nu ska jagh fortsätta titta.. har hela 2009 kvar att titta på :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0