Boka NU!..

Telefonen ringer i ett nu i skolan för bokningar. Gör som många andra och boka en behandling på vår skola. Det är vi elever som utför behandlingarna. Vi har hållt på och lära oss detta nu i en termin och massage har många av oss hållt på med i snart 3 år. Ta nu chansen att unna dig något du förtjänar till löjligt låga priser.

Elevbehandlingar v.4-7 2010
Rönnens gymnasium
Rönblomsgatan 6
Ingång E

Behandlingar som vi erbjuder:
1.Handkur 50kr 30min (peeling, massage, inpckning/mask, mjukgörande kräm)
2.Massage 100kr 30min
3.Ansiktsbehandling (SPA) 100kr 45min (rengör, peeling, massage, mask, sen dagkräm och ögonkräm)
4.Fot-benbehandling 75kr 45min (för er med svullna ben, en avkylande behandling med massage)
5.Kroppspeeling 100kr 30min(helkropps behandling, peeling, skrubb, bodylotion)
6.Aromainpackning 120kr 60min(helkropps, peeling, massage, mask, bodylotion)

Bokas från v.3 på nummer: 0766-343052 mellan klockan 10.00-15.00 måndag till fredag
 
Vi utrför behandlingarna mellan 09.00 och 16.00 alla vardagar mellan v.4 till v.7

Vill du att någon speciell ska utföra behandlingen så är det bara att önska det när du bokar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0