Byt riktning nu

Ligger i min systers säng just nu. Vilken fin dag det är. Klarblå himmel med en starkt lysande sol och ganska vit mark. Detta ger en liten vårkänsla men även en känsla av glädje, hopp och lycka :)..

Just nu tänker jag på när man var barn och man visste knappt vad problem var.. Tänk så skönt det skulle vara. Just nu känns det som att problem är det enda som existerar. Men det är väl bara en period jag har just nu, så det är väl ganska så förståeligt.

Jag vill att förändringar ska ske. Men då vill jag att det ska ske snabbt med ett snabbt resultat.. Det är det som är problemet. Varför ska det vara så svårt att hitta motivationen? Det är en bra fråga. VAd får folk att avstå från att göra saker som de egentligen vill. SOm att gå ned i vikt.. Folk (inklusive jag) vill gå ner i vikt men hittar inte motivationen. Hur får man motivationen? Hmm.. det är ganska svårt. Låter simplare än vad det är som vanligt..

Jag är så trött på att sitta och deppa och tycka synd om mig själv. Allt är mitt eget fel. Det är jag själv som kan välja mina vägar.. Just nu är jag inne på helt fel väg så det är väl dags att byta riktning..


Kommentarer
Postat av: Anonym

VILKEN LJUVLIG BILD!!!!!Falsterbo::ELLER???När det blir lite varmare sticker vi ner och tar piknick med och MYSER såååå som vi brukar göra ibland!!!!KRAM!!!

2010-01-26 @ 12:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0