MYSDAG

Det var en trevlig kväll igår. Först kom Lina, Carro och Lollo och var med mig och Linnea när vi förfesta. Dom skulle egentligen med ut men dom backa ur ;). Sedan åkte vi till Båten, dock gick vi ganska snabbt därifrån till Crown och var där hela kvällen. Ja, jag mår som jag förtjänar idag kan jag säga.

Johanna hämta mig och så hade vi cirka 2 timmars mys i den lille blåe. Vi åkte till höllviken och "myste" lite :).. åh så fin dag det varit. Mår jättebra i mig själv idag om man bortser från bakfyllan men som inte är så farlig längre. Tänkte dela med mig av vår extremt mysiga dag :)

Lägger även in lite bilder från mobilen som jag inte orkar lägga in innan ;)


Här gick vi :) iiiiiisssss..

Solen titta fram rejält en liten stund :)

Fick träffa min älskling igen :)

VI FÖRALLTID <3

Myyyyyyyyyyyyyyyyys




Nu lägger jag in lite andra bilder från mobilen :)




Johanna, våra älskade naturella cheeseburgare med sallad :D MUMS

Våran första mysrunda som ledde till Limhamn, såååå myyysiiiigt <3

Fråga inte varför haha.. Men tyckte solen var så mysig man fick sån sommarkänsla :)

Utsiktsplatsen :)


Måste gååå nu :) får se vad som händer ikväll. förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0