F*CK honom!

OKej, detta har varit en underlig dag.

Inatt drömde jag en massa saker bland annat att jag vann en bil, Gissa om jag blev glad :D:D.. Sedan drömde jag en massa jag inte borde drömma om så jag var väldigt glad när jag vakna (Och neeej, ingen sexdröm Johanna, haha) Så jag vakna och hade en vinnande känsla. Sedan ställde jag mig upp och titta i spegeln då mådde jag inte lika bra längre..

Vi hade idrott första lektionen vilket var väldigt roligt. Sedan till arbetsmiljön som är så fruktansvärd tråkig. HAn kan vara den drygaste läraren jag någonsin haft. Men, jag och Lina ligger bra till hos honom så det är bara att lodsas att man lyssnar och bryr sig.

Pratade sedan med min mentor om denna konstiga lärare jag har som absolut inte vill sätta MVG på mig. Ändå har jag fått stjärnor av honom på lektionen vilket han inte någon gång gett någon annan men mig har han gett det två gånger. Sedan har jag fått förklara för klassen när dom inte förstått honom och så. Han vill hitta stjäl till att inte sätta MVG. Han klagade på min muntliga aktivitet att jag skulle höja den åså fråga jag honom "Hur kan man öka muntligt när man får stjärnor och får förklara för klassen när dom inte förstår honom" han visste inte riktigt vad han skulle säga. Men han börja beté sig som ett svin mot mig. SÅ jag sa "Du e heeeeelt" sen blev jag tyst och gick. Därefter har han gått till min mentor och snackat en massa skit. FUCK Honom!

Var bara tvungen att ventilera mig lite, men är det inte fel?
Min mentor vill nu att jag ska titta på betygskkriterierna och göra vad som krävs för MVG, usch säger jag bara.

Sedan hade vi prov i massage och det gick ju väldigt bra, ALLA RÄTT (H) Sedan heeeeem, mormor hämta mig (K).

Nu ska jag iväg och träna så blir det utgång ikväll, och det ser jag verkligen fram emot :D

Förresten, vi hämta hem två hundar från Tyskland förra helgen här är bilder på dessa:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0