Fördel att vara snäll eller inte?

Har nyss tittat på AndraAvenyn :P Ja, jag gillar det (H)..

Måste gå och lägga mig snart eftersom att imorgon kommer bli en lång dag med en massa behandlingar..

En sak bara.. Det är så himla oförståeligt hur en månniska kan vara så okänslig.. Blir bara arg och ledsen av att tänka på det..

MAn tror att det ska vara en fördel att vara snäll. Men som jag ser det så har det nästan aldrig varit en fördel. Jag är alltid snäll och därför är det alltid jag som blir överkörd. Men man borde vinna på det i längden? Ja, jag får väl hoppas på att den dagen kommer till mig med då jag kan få tillbaka en hel del :)

GODNATT :D

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad har hänt älsk =/

2010-01-27 @ 22:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0