Har varit ensam i en månad nu och det känns...

Igår var jag först på någon fest vid Bellevue och sedan stack jag till en fest i Vellinge så det var lite körande igår.

Idag har det gått en månad sedan mitt hjärta krossades. Kan inte förstå att det gått så lång tid redan eftersom att det känns som igår. Det suger riktigt mycket kan jag säga.. Facebook och sånt gör det inte bättre och det är så svårt att låta bli att gå in och titta. Dock är det som ett knivhugg i bröstet att läsa..

Hur kan något vara så fint och underbart bli till det mest hjärtekrossande och hemskt jobbigt.. Sedan alla bilder där allting är som förr, där har ingenitng förändrats. Dom kan man aldrig få nog av att kolla på. Då är man i en annan värld för en stund och den varma känslan kommer tillbaka..

Oj, vad jag låter tråkig och jobbig just nu.. Men det är inte lätt. När jag tycker om någon tycker jag om person av hela mitt hjärta. Just nu känns det som om mitt hjärta är i tusen bitar, vet inte riktigt vad jag vill..


Kommentarer
Postat av: Milla

Men varför tog det slut då? :(

2010-01-27 @ 11:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0