Jag älskar dig Rasmus

Allt är jobbigt just nu och det kommer det säkerligen vara ett tag framöver. Men jag vill att alla ska veta hur mycket jag älskar Rasmus oavsett vad. Känslor kan man inte styra över och mina starkaste känslor är för Rasmus. Vi har något speciellt som det inte går att sätta ord på. Vi har en dragningskraft till varandra som inte går att förklara, ett band som inte släpper.

Jag har gjort bokstavligen allt för denna människan. Vi har haft det mycket jobbigt många gånger kanske för många gånger men det har aldrig ändrat min kärlek till honom. Nu är det som de är och jag har försökt att påverka det men det är inte jag som bestämmer...

Det vi har och hade var konstigt, ibland förjävligt men ändå helt jävla fint och underbart på samma gång. Rasmus kommer alltid vara en del av mig. Jag har lärt mig enormt mycket under våra nästan 2½ år tillsammans och jag har många minnen. 

Vår kärlek är mystisk och det kan ingen säga något annat om, Trots allt jag och vi gått igenom älskar jag dig!


Här är lite av vår tid tillsammans..

Detta är en sak som bara du och jag förstår :)


Första Pusse- bilden haha :)

Cypern tillsammans..

Såå jävla gulligt gjort <3 oxå något bara du och jag förstår..

Stockholm..

Alla släktträffar.. ÄLSKAR DIN SLÄKT!

BULGARIEN <3



2 år 4 månader tillsammans <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKLING KÄRLEKEN ÄR OBEGRIPLIG; JAG VET!!!!!Du har skrivit såååå fina ord så man blir helt rörd!!ÄLSKAR DEJ och hoppas att du får ett bra liv!!!

2010-01-04 @ 22:35:42
Postat av: Anonym

Såå Sjukt fint skrivit.!!

2010-01-13 @ 14:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0