SNÖ?:O

Oj, vilket galet väder det är igen. Tråkigt, jag som trodde att det snart skulle försvinna!

Johanna sov hos mig inatt :) men hon gick nyss. Jag gillar att ligga hemma och ta det lugnt. Idag har vi varit lediga, sjukt nice. dock har jag varit hemma Måndag och tisdag med eftersom att jag fått urinvägsinfektion. Hatar det verkligen och idag är dte värre. Mamma och Per är och hämtar min pencillin nu så hoppas att det blir bättre.

Imorgon börjar praktiken. Hoppas bara att jag klarar att stå och göra behandlingar :O
Just nu vill jag bara gå och träna. men tror inte dte kommer gå så bra med tanke på att när jag står och sitter är det som jobbigast..

Nej, nu ska jag gå och käka litta :D

Så här såg det ut igår med skinande sol

och så här idag ?:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0