Vilken härlig helg..

Har varit med Johanna hela helgen (som vanligt :D) men jag älskar att vara med min tjockis. I fredags var vi på Crown och det var riktigt roligt. Vi gör som vanligt, dricker inget kör dit, har trevligt, dansar som fan sedan kör vi hem. Sjuuuukt skönt. Dock tycker folk att vi är löjliga som inte dricker, men det bryr vi oss absolut inte om. För vi kan ha riktigt kul utan sprit med, TESTA :D

Igår fixa jag lite saker och hade en OTROLIGT mysig stund i jacuzzin;). Sedan åkte jag hem och då var Johanna hos mig sedan kom min kusin, Robin, Kalle och Andreas hem till mig för att åka med oss till festen. Skulle egentligen dricka igår men kände att jag var glad nog för att skippa drickan och köra istället..


Förresten min systers blogg är : http://kkissekatten.blogg.se/ (någon som undra)

Kärlek kan vara hårt ibland men det är ändå det finaste som finns...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag högaktar er TJEjER!!!Att kunna gå ut och dansa utan sprit i kroppen och ha skitkul!!!Det NI!!!Ni är bara bäst!!!

2010-01-11 @ 13:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0