Det bästa jag gjort i mitt liiiiiiv!



Mitt livs resa har bara börjat.. Har nu varit i Bulgarien i tre veckor. Var först turist i en vecka med Johanna, det blev Den glade viking varje dag och det kändes som att alla där älska oss och två dagar innan vi skulle hem erbjöd dom oss jobb där.

Efter mycket funderingar tacka vi ja och stanna kvar. Vi jobba där i två veckor och var sedan tvugna att åka hem eftersom att JOhanna var tvungen att åka hem och jobba i Sverige.

Det har varit de tre bästa veckorna i mitt liv. Har träffat så mycket människor som jag bara älskar att umgås med. Man blev en del av en stor grupp. Jag kände trygghet, gemenskap och accepterad. Jag har lärt mig mycket om mig själv, trodde aldrig att jag kunde prata så mycket engelska, att jag kunde ta hand om mig själv i ett främmande land och så vidare.

Om två veckor blir det cypern och i helgen blir det förhoppningsvis Båstad. Min kamera blev stulen så jag har inte bilder somjag skulle vela men har på min mobil ska bara hitta sladden :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0