Matlagning, Lillatorg och en Full pojke!

Pappa och jag lagade mat tillsammans sedan käka vi. Efter det stack jag hem och gjorde vid mig sedan åkte jag och Johanna till lillatorg och träffa louise och co. Härligt att träffa henne igen dom andra med såklart men står louise mycket närmre :)..

Fick prata mer om Bulgarien och jag tröttnar aldrig på att prata om det. Det var GALET kul! En människa i Bulgarien har ändrat mycket i mina tankar bara genom att vi umgicks, taaaaaaaack <3 Nu klarar jag av att stå upp i motvinden..

Prata nyss med en full Micke i telefon som tycker om att mobba skåningar, hmmm!! Men av alla i Sunny Beach så tog han mitt nummer och jag är skåning så det kan inte vara så mycket fel på oss :)


Var tvungen IGEN I LOVE SUNNY BEACH, Staff på Den Glade Viking <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0