Musiken i Bulgarien <3

Godmoooorgooon, blev väckt av ett sms, Tack Tack !!
Sitter och käkar frukost med min älskade lillasyster Jessica och lyssnar på härlig musik som drogades i Bulgarien. Fan vilka bra DJ:s det finns där. Musiken är helt klockren, Malmös Dj:s är ingenting jämfört med dom där. UTOPIA heter Dj skolan där och dom är asgrymma. Saknar musiken gryyyymt!

IDag är inte vädret som jag önska, vad händer, tog vi med oss vädret från Bulgarien till Sverige? TRÅKIGT!!!! Får se om där är någon liten flicka som vill hitta på något idag.

Vill verkligen till Båstad i helgen, och det ska jag med hoppas jag :D..


Halsband jag köpte i Bulgarien :)









Love it :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0