Braaa daaag!

Har varit hos min morbror i hans trädgård och tagit det lugnt idag. Jag får ingen j*vla färg juuu! äsch, i morgon blir det stranden med lilla Anneli som jag inte träffat på en månad så vi lär väl ha en del att snacka om med tanke på vilken snuskfia hon är hahah, nej..

Har även träffat tjejen som ska få hem lilla Theo på onsdag och måste bara säga vilken underbar människa. En människa som varit med om mycket svårt men som nu genom sin lille valp ska få tillbaka all lycka i livet. Jag önskar dig all lycka med vår allas lille Theo!

Ikväll blir det myspys med familj och kanske träffa någon sötnos, man vet aldrig :)

Fick se mitt studentfoto häromdagen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0