Jag har flyyyyyyyyyyyyt

Jag kan också ha flyyyyyt :D .. Vi boka resa i tisdags och kom då på att mitt pass gått ut så vi åkte till polisen direkt för att skaffa ett nytt. Och chansen att jag skulle få det till fredag, idag då var minimal för det skulle ta 4 till 5 arbetsdagar och jag fixa passet på eftermiddagen på tisdag. Idag fick jag sms att passet har kommit så jag slipper att köpa ett tillfälligt pass för närmare 1000kr :D känns riktigt bra!!

Idag har jag och mamma varit och fixat en massa med pengar, växling och så vidare. Ska träffa Louise en stund hade jag tänkt sedan blir det väl Barcelona (puben) med anneli och dom eftersom att födelsedagsbarnet har önskat det :)..

EN DAG KVAR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0