Tre underbart roliga dagar med HÄP 3

Oj oj vilka veckor det varit. I onsdags förra veckan var alla treor i Liseberg och hade riktigt roligt. Jag som aldrig varit där och inte gillar karuseller åkte faktiskt dom värsta och det var ritktigt roligt ju :)



Sedan hade vi klassfest på fredagen och det var mycket trevligtl. Hela klassen och fyra lärare kunde ha riktigt kul. Vi hade Dresscode Svart & Rosa. Efter festen i lokalen gick vi in till mig och hade efterfest. TAck för en underbar kväll allesammans <3



Idag hade vi då utsparken. Medan vi sprang runt i stan smutsiga sprang studenter med fina kläder och sjöng fina sånger, det blev en rolig kontrast ;)..
 Klassen har verkligen kommit närmre varandra och jag kan inte längre säga att jag hatar dom för alla är så härliga!! HÄP ni är grymma <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0