3 månader kvar :D

Då börjar skolan idag igen..tyvärr! Innan har jag varit positiv men just nu har vi bara för mycket och man vill bara hem så att man kan plugga. VAd tänker man om man har skola en hel dag sen ska man hem och plugga flera timmar till? Det är bara sjukt. Nu innan studenten är det mycket alla lärare sätter allt nu dessutom.

Många lärare kan INTE planera och det får vi lida för, det är vi som får stressen och paniken på oss. INTE RÄTT! Idag är det dessutom exakt 3 månader till min student alltså den 8 JUNI :D Jag hoppas att det kommer bli en perfekt dag. Det är en MYCKET speciell dag. Slutet på min största ångestorsak :D wiiiiiiiiiie.. Dock hade jag tänkt att fortsätta plugga sen så haha..

Har varit ute och gått nyss och tittat på solnedgången, Jag älskar när det börjar närma sig våren, ÄLSKAR!!




Kommentarer
Postat av: johanna

lördagsmorgon :D

ååh, så himla mysigt :D:D

2010-03-11 @ 16:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0