Hipp ikväll:D

Måste börja med att säga att jag vill ha en jä*la sladd så att jag kan föra in mina bilder från mobilen till datorn. Hundarna har bitit isönder typ två, tre stycken, KUL!!..

Var i skolan innan idag och hade ett jobbigt boxningspass som Christoffer höll i. Sedan hade vi massage och vi stretcha varandra, riktigt skönt men ser sjukt skumt ut haha.. Sedan tog jag och Linnea en runda på triangeln :D

När jag kom hem la jag mig i ett varmt bad sedan på med mjukiskläder :) Snart kommer Johanna till mig så blir det Hipp ikväll. Min kusin och hans kompisar kommer kanske oxå och förfestar här :)







Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!!Låter härligt hela din dag!!!MMMEENN sladarna!!!Om man lägger undan de i en låda t.e.x så får du säkert ha dem ifred för hundarna!!KRAM !!!

2010-03-20 @ 07:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0