I love life

Det har varit en väldigt intressant helg men är ändå nöjd :) Projektarbetet ska vara inne i morgon och jag har knappt börjat skriva..

  • "Vi lever i en värld där alltför många drivs av rädslan att bli påkomna som odugliga och otillräckliga"
  • ”om jag har ansvar  för hur jag mår kan jag ju också påverka hur jag vill må”
  • ”Är självkänslan låg vet man aldrig vad man är värd”
  • Om du vill ha kärlek och respekt måste du börja med att erkänna din egen betydelse.

    Jag älskar livet, det gör jag verkligen. Det är min inbillningar av hur andra ser på mig som drar ner mig till botten och får mig att inte tro på mig själv. Dock tror jag mer på mig själv och vad jag kan åstadkomma nu :) Nu längtar jag till studenten mer än någonsin <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

patricia!!!tänk vad många tjejer hade varit lyckliga om de hade haft hälften av vad du har!!!du besitter en intelligens det bevisar du genom dina betyg!!!!utseendet!!!!!en tjej med stil!! inte lik många andra tjejer som går i säng till höger och vänster du är en tjej som RIKTIGT FUNTADE KILLAR VILL HA NÄR DE KÖRT ÖVER ALLA SMÅLUDER!!Ursäkta uttrycket men så är det!!DUUUUU är min FINA TJEJ!!

2010-03-30 @ 14:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0