JAAAAAADÅÅÅÅÅÅ

Vad är det som oftast stoppar och begränsar en i livet? Jo, man själv är oftast det största hindret. Eller så har det alltid varit för mig. Nu känns det som att jag har en inre glädje som jag inte låter blomma riktigt. Jag är riktigt glad inom mig men sen när jag tänker på vad jag har att vara glad för så kommer jag inte på allt för många saker. Jag låter inte mig själv vara riktigt glad för att det finns så mycket jag inte borde vara glad för haha.

Jag har hård press i skolan, jag vet inte vad jag ska göra efteråt, min livsstil är inte okej och det har resulterat sig på mitt utseende, hatar verkligen min kropp och hatar att tänka på sommaren vilket innebär lättklätt. Ändå käns det som att jag är glad haha. Mycket har hänt det senaste året må jag säga. FY FAN, allt jobbigt och ont har till slut lett till något riktigt härligt ;)

Bakom allt det mörka finns till slut ett ljus, titta :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjärtat lilla!!Du kan inte komma på så många saker att vara glad för säger du!jag kan påminna dej om några......att du har din hälsa i behåll vilket inte många andra har , för mej är det den viktigaste biten, hälsa går inte att köpa för pengar!Min önskan här i livet sedan jag blev vuxen har alltid varit att jag har fått lyckan att vara frisk och se mina barn och barnbarn växa upp!!Den största tacksammhet som finns är att få vara frisk!!Tänk att vara begränsad när det gäller sin hälsa...sätt stort värde på hälsan , man klarar allt när man är frisk!!I din ålder tar man det för givet..!!!!!En sak till du har din familj som ÄLSKAR dej!!!Vi alla är såååå stolta över dej!!!Ack det finns hur mycket som helst att vara glad för!!PUSS mitt HJÄRTA!!!ÄLSKAR DEJ!!!

2010-03-21 @ 15:54:12
Postat av: johanna

Du är en riktig stjärna, som kommer med himelskt mycket ljus :D Looove you <3

2010-03-22 @ 17:32:32
Postat av: Ebba.G.

Jag läser, ser dig på bild, försöker fatta... alltså, du är så söt, så snygg och så fin.

Och gör en massa bra grejjer. Pluggar och spelar fotboll och har dig.

Du kunde lika gärna gått på gatan och tjackat heroin. Som jag gjorde när jag var som du. En smart tjej med en massa liv framför mig som jag sket i.

Jag känner inte dig men ... alltså, du har det som behövs. För att få ett riktigt jävla bra liv.

Håll i!!!!

2010-03-28 @ 08:49:30
URL: http://www.tantebba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0