Shoppa med Jessica

Jag vakna upp idag med myyyyys :D .. Johanna kom till mig, så käka vi lite i solen sedan gick vi ut och gick en lång runda och plugga eftersom att vi har ett prov i morgon som vi absolut inte vill haha.

När Johanna hade gått somnade jag och vaknade för en halvtimme sedan, har ätit och lite sånt. Borde plugga nu och se så att jag kan allt men nej, det orkar vi inte just nu så tänkte åka iväg och shoppa lite med min 6 åriga lillasyster Jessica haha för min andra syster dissa mig :P. Nej, nu ska vi åka :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det måste vara roligt för Jessica att få lov att åka med sin storasyster och shoppa!Kände sej säkert jättestolt...t.o.m en glass fick hon!!!Fina töserna!!!Mormors töser så klart!!!

2010-03-16 @ 13:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0