RIKTIGT bra helg

Jag har haft en klockren helg med Johanna. Har haft så sjukt kul faktiskt. I fredags körde vi min mamma och alla dom till Dagstorp något bondeställe med typ dansbandsmusik haha. Tänkte att det skulle bli sjukt tråkigt men det var riktigt roligt faktiskt. Dom hade gjort om bra låtar till dansbandsstuk så det var sjukt roligt :D

Igår låg vi i sängen hela dagen sedan gjorde vi mat tillsammans, titta på melodifestivalen med mamma och Per sedan åkte vi till slagt. FAN vad kul där var igår. Annars brukar jag inte gilla det men där var sjukt många man kände plus att det var sån gammal riktigt ball musik :D I love it <3.




Melodifestivalen och vi flippa ur hahaha :D




Idag har jag och Johanna myst hela dagen, har inte orkar plugga fast att vi måste. Är seriöst trött på skolan nu men snart är det studenten :D:D:D



Vi hade tänkt att köra till falsterbo men det så mörkt ut åt det hållet. Titta man till höger såg det väldigt blått ut så det blev småbåtshamnen i limhamn :)

Riktigt jävla mysigt :D:D..



Keep on walking












HÄRLIG DAG.. En dag där vi gick och prata om vad vill vill göra med våra liv <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste ju bara skicka dej en kommentar...det låter så himla skönt och vilka härliga bilder du bjuder på !!!fortsätt lev sååååååååååååå , nu stundar dessutom vår och sommar , kan det bli bättre!!ÄLSKAR DEJ!!!

2010-03-15 @ 11:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0