HOW?

Jag kan inte förstå att det går så snabbt fram nu ändå har vi så kolosalt mycket att göra i skolan. Det är helt hysteriskt! Hur kan det vara så att man går i skolan från 8.30 till 15.00 varje dag sedan ska man hem och fortsätta plugga ytterligare timmar?

Sedan har vi de lärare som inte har någon aning om hur man planerar utan kommer nu när vi har som mest och ska klämma in prov och kommer med argumentet "men vi har faktiskt inte haft något prov i detta ämnet innan så det måste vi ha" Kunde man inte tänkt på det lite tidigare och satt in provet innan så att allt inte kommer samtidigt? Tycker att det är så jävla dåligt. Vi är inte några maskiner utan människor som inte kan klara av hur mycket som helsT!

Jag har ingen aning just nu hur jag ska klara allt, det känns verkligen omöjligt men vad ska man göra?

Nu tänker alla "men det är bara det sista nu" JA, men det sista är då man ska ge allt. Men hur kan man ge allt under sån sjuk press? då blir det inte det bästa man har och kan för man blir helt förstörd utav det.

Hur ska jag klara detta?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår att DU (NI) har det tufft nu , visst de borde ju veta att det gäller att planera för sina elever, det ingår ju i deras yrke att just på slutet inte sätta in sådana stötar, det måste vara tufft nog änndå!som jag brukar säga till dej ...DU FIXAR DET....Hoppas det ....snart kommer utdelningen !!DUÄR BARA BÄST!!!KOM IGEN PATRICIA!!! Snart är det slut...snart är det den 8/6!!!!KRAM!!ÄLSKAR DEJ!!!

2010-03-18 @ 18:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0